Het is natuurlijk vervelend als je een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen je graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. Je kunt je klacht mailen naar:
Onze medewerkers van de afdeling Kwaliteitscontrole zullen je klacht bekijken en proberen deze naar ieders tevredenheid op te lossen.
Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.
Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Zij zullen dan bemiddelen.
https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=NL
Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.